Ikuti Blog Cheritera

Tuesday, December 29, 2009

Pendaftaran 2010/2011

Perhatian kepada ahli lama dan baru, kemasukan ahli @ pendaftaran semula akan berlangsung spnjg minggu pertama 2010. Antara syarat kemasukan, pesilat perlu menyediakan RM30.00 yg boleh dibayar secara ansuran sbyk 2 kali shj. Sila maklumkan kpd Sdr. Muhammad Shafiq. Sekiranya anda gagal untuk mendaftar, ada kemungkinan nama anda akan digugurkan seterusnya anda akan diisytihar keluar dari perguruan.
Pada masa yang sama, mohon jasa baik ahli silat Lintau Waha yang berhutang, sila jelaskan hutang anda secepat mungkin. Hal ini kerana, duit itu adalah hak milik gelanggang dan akan digunakan untuk aktiviti akan datang. Mohon sekali lagi, agar makluman ini ini dipatuhi. Sila langsaikan hutang anda dengan kadar segera.
Terima kasih.

2 comments:

Al-Ikhwan said...

salam....jurulatih cikgu rumizan baru maklumkan yang sy x perlu byr, tp dlm blog soh sy byr.... mane 1 ni??? kalau kena byr, mohon maklumkan sy melalui Msg di no 013-7565387. sy sdg menjalani prctkl skrg, jadual harian padat. mohon maaf dari anak lintau muda. assalamualaikum

NoorGie said...

salam...buat masani pembayaran tersebut belum dikuatkuasakan. mgkin mesyuarat akan datang akan diminitkan dlm mesyuarat dan pelaksanaan akn berjalan. harap maklum..

Related Posts with Thumbnails